0 af 0 Resultater vises
0 af 0 Resultater vises
Luk

Mere tid til jeres forretning

Planlæg jeres ressourcer smartere og hurtigere - og få frigivet tid til alt det andet vigtige i virksomheden.

Moment MyJob applikation på computer og mobil

Spring over, hvor I kommer lettest videre

Sig nej tak til tidskrævende planlægning og tunge processer. Med digitale løsninger som fx vikar-app, videopræsentationer og online tidsregistrering får I nyttige features, der skaber mere tid til jeres kerneopgave(r).

Det handler om at tænke digitalt - og det gør vi.

Kontakt os her
Spark hire på computerskærm

Let (og hurtig) ansættelse

Uafhængig af tid og sted med videopræsentationer

Et stærkt værktøj til rekruttering og identifikation af de bedst egnede kandidater til jeres virksomhed er videopræsentation. Ansøgning via video er fleksibelt for kandidater - og det giver unikke fordele for os.

Fleksibel opsætning af spørgsmål og svar

Vi opsætter målrettede spørgsmål, som kan sendes til en større pulje af kandidater. Ansøgerne svarer og returnerer via video - præcis når det passer dem.

Sæt ansigt på kandidaterne

En videopræsentation lader os se og fornemme den enkelte kandidat via både kropssprog og tale. Vi får et indblik i mennesket bag, og vi kan hurtigt udvælge til personligt interview.

Moment selfservice på computerskærm

Planlæg jeres vikarressourcer, når det passer jer 

Få fuld fleksibilitet i planlægning og håndtering af vikarer med features i vores selvbetjeningsløsning som fx:

  • Indtastning af jeres behov direkte i kundeportalen, når det passer jer
  • On-Demand justering og ændring af antal vagter (ved fx udsving og sygdom)
  • Langsigtet planlægning og genbrug af ugentlige vagt-skabeloner
Vil I vide mere?
Moment MyJob app på telefon
Moment Myjob app på telefon

Kommunikation "on point"

Det skal være let at være kunde og vikar i Moment - ikke mindst, når det gælder kommunikationen mellem vikar, os og jer som kunde. 

Moment MyJob app på telefon

Vores vikar-app, Moment MyJob, giver direkte talerør med jeres vikarer, når der fx er behov for at kalde ekstra vikarer ind ved sygdom. Vikarerne anvender appen til online tidsregistrering hver gang, de møder ind på en vagt, går til og fra pause og når de går hjem.

Læs mere om MyJob
Moment Myjob app på telefon

Via en printet QR-kode, som vikarerne scanner med Moment MyJob, bliver arbejdstider automatisk overført til kundeportalen, hvor I kan godkende dem. En feature, som fx geotracking, sikrer derudover, at vikarens fysiske lokation matcher med jeres adresse.  

Læs mere om MyJob
Moment vagtplanlægning på computere

Ingen tidskrævende planlægning

Svinger jeres behov fra uge til uge? Slip for hovedbruddet med at få vagtønsker og aktuelt behov til at gå op i en højere enhed.

Vores algoritme matcher automatisk vikarernes ønsker med de vagter, I har behov for. Det betyder, at vi kan bruge tiden på det, der skaber værdi for jer såsom rekruttering, screening og fastholdelse af jeres vikarer.

Kontakt os for at høre mere